گرامر 1

in the name of god

essential grammar

افعال (to be):

نوع مثبت /Positive Type                                                              

من هستم:I am

تو هستی/شما هستید:You are

او هست:He is (این مورد برای مذکّر است)

او هست:She is (این مورد برای مونث است)

این/آن هست:It is

ما هستیم:We are

آنها هستند:They are

نوع منفی:

من نیستم:I am not

تو نیستی/شما نیستید:You are not

او نیست:He is not(این مورد برای مذکّر است)

او نیست:She is not(این مورد برای مونث است)

این/آن نیست:It is not

ما نیستیم:We are not

آنها نیستند:They are not

نوع سوالی/Question Type:

آیا من هستم؟:?Am i

آیا تو هستی/آیا شما هستید؟:?Are you

آیا او هست؟:?Is he(این مورد برای مذکّر است)

آیا او هست؟:?Is she(این مورد برای مونث است)

آیا این/آن هست؟:?Is it

آیا ما هستیم؟:?Are we

آیا آنها هستند؟:?Are they

THE END/پایان 

فایل دانلود:s9.picofile.com/file/8366892726/essential_grammar.docx.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.